Optimalizace Google AdWords
ing. Václav Fiala

"Ať už na internetu prodáváte cokoliv, nabízíte-li jakoukoliv službu, přivedu na Váš web návštěvníky. Zvýším návštěvnost vašeho webu. Vím, jak účinně a levně toho dosáhnout."

Kontaktní info

Ing. Václav Fiala

Telefon: 377 422 018

Mobil: 602 261 218

Mail: fiala@vfiala.cz

Bezpečnostní kód::
security code

Prosím, zadejte bezpečnostní kód:

Submit

Marketing a tvorba cen služeb

Nedomnívejte se, že logická tvorba cen je moudrá tvorba cen. Ona nepatří mezi ty logičtější kroky v marketingu. 

Pokud si nikdo nestěžuje na cenu, pak je příliš nízká.

Pokud si skoro každý stěžuje, pak bude příliš vysoká.

Když však nulový odpor je příliš málo a 100%  je příliš moc, kolik odporu bude akorát? Kolik odporu vám řekne, že jste cenu stanovili správně?

Patnáct až dvacet procent. Existuje pro to jednoduchý důvod. Asi 10% lidí si bude stěžovat na jakoukoliv cenu. Někteří chtějí výhodnou koupi. Jiní jsou nedůvěřivý a každou cenu budou považovat za přemrštěnou. Další chtějí cenu, kterou měli na mysli, když už k vám přistupovali, jelikož jde o cenu, v kterou doufali a v duchu s ní počítali.

Nevšímejte si skupiny, jež bude mít připomínky bez ohledu na to, jak vysoká bude Vaše cena. Pak si položte otázku: Jak často se ve zbývajících případech setkávám s odporem?

Okolo deseti procent odporu v těchto zbývajících případech, což celkově činí zhruba dvacet procent, by mohlo být tak akorát. Jakmile se přehoupnete přes dvacet pět procent, začněte snižovat.

Určování cen se podobá otáčení šroubkem. Malý odpor je dobré znamení.