Optimalizace Google AdWords
ing. Václav Fiala

"Ať už na internetu prodáváte cokoliv, nabízíte-li jakoukoliv službu, přivedu na Váš web návštěvníky. Zvýším návštěvnost vašeho webu. Vím, jak účinně a levně toho dosáhnout."

Kontaktní info

Ing. Václav Fiala

Telefon: 377 422 018

Mobil: 602 261 218

Mail: fiala@vfiala.cz

Bezpečnostní kód::
security code

Prosím, zadejte bezpečnostní kód:

Submit

Google AdWords

Cílem PPC reklamy není jen zvýšení návštěvnosti www stránek.

Nastavení cílů pro PPC reklamu je to nejpodstatnější.  Většinou je však jako cíl PPC reklamy mylně chápáno jen zvýšení návštěvnosti webu.

Ale návštěvnost webu je jen prostředkem k dosažení cíle (cílů) www stránek a eshopů. Správně postavený web má za úkol dosaženou návštěvnost přeměnit v zisk a to co nejefektivněji.

Tedy dříve, než začneme nastavovat cíle u PPC reklamy, měli bychom mít jasno jaké cíle mají webové stránky pro které PPC reklamu nastavujeme.  Majitelé (provozovatelé) webových stránek by tedy měli vědět jaké cíle má jejich web a jak chtějí aby se návštěvník na jejich webu choval.

Máme-li např. eshop, pak je cílem eshopu odeslání objednávky.  U webů „bez eshopu“  je pak obvyklým cílem odeslání poptávky, dotazu, či registrace kontaktů pro zasílání newsletteru a pod.

Dalším cílem PPC reklamy kromě již zmiňovaného zvýšení počtu návštěvníků webu může být nízká cena za konverzi, více zákazníků (objednávek) za nižší cenu, zvýšení povědomí o firmě, apod.

Jsou-li nám tedy cíle webu dostatečně známy a tedy víme čeho chceme PPC reklamou dosáhnout, můžeme se pustit do nastavení PPC reklamy.

Ať už na internetu prodáváte cokoliv, nabízíte-li jakoukoliv službu, zkonzultuji s Vámi cíle Vašeho webu a přivedu na Váš web PPC reklamou návštěvníky, kteří se co nejefektivněji promění ve Vaše zákazníky a Váš web Vám bude dlouhodobě generovat zisk.

Chcete být vidět na prvních místech, mít více zákazníků.

Uvažujete o tom, že zviditelníte svoji firmu prostřednictvím internetu? Potřebujete nový web, chcete rozjet svůj eshop, získat více objednávek z www stránek, nebo rozšířit povědomí o vaší firmě?

Reklama na internetu je nejefektivnější způsob pro okamžité získání zákazníků.

Reklama na internetu Vám přinese očekávaný efekt během krátkého časového období.

Reklama na internetu – internetový marketing nabízí široké možnosti oslovení zákazníků. Velkou výhodou reklamy na internetu je přesné cílení na zákazníka, měřitelnost návratnosti vložených investic a nízká cena za nového zákazníka.

Získejte vše, co pro svůj úspěch na internetu potřebujete.   

Zajistím  Vám efektivní reklamu na internetu, PPC reklamu (Google AdWords, Seznam Sklik), která k  vám přivede nové zákazníky při minimálních nákladech. Váš web vám začne vydělávat, eshop prodá vaše zboží, získáte nové zákazníky.

Mám mnoho zkušeností a vím co na internetu funguje.

Napište nezávaznou poptávku, zavolám Vás zpátky.

Aby Vám váš eshop vydělával. Efektivní, účinnou a cenově dostupnou reklamou na internetu zvýšíme návštěvnost vašich www stránek o desítky procent. Přivedeme vám nové zákazníky. Víme jak účinně levně toho dosáhnout.

Remarketing vs. Retargeting.

Remarketing je funkce, pomocí níž můžete oslovit uživatele, kteří dříve navštívili váš web a zobrazit jim relevantní reklamy, když procházejí internet nebo vyhledávají na Google. Pokud uživatelé opustí vaše stránky, aniž by například něco koupili, můžete tyto potenciální zákazníky pomocí Remarketingu oslovit až budou prohlížet jiné stránky. Dokonce jim můžete zobrazit reklamní sdělení šité na míru nebo zvláštní nabídku, která je přiměje, aby se vrátili na vaše stránky a dokončili nákup.

Remarketing vám pomáhá oslovit uživatele, kteří už váš web někdy předtím navštívili. Na základě podstránek webu, které navštívili, můžete těmto zákazníkům zobrazovat přizpůsobená reklamní sdělení. Vaše reklamy se jim můžou zobrazovat když uživatel internetu prochází jiné weby, nebo když na Googlu vyhledává určitá klíčová slova, která mají nějakou souvislost s vašimi produkty.

Jak tedy Remarketing (Retargeting) funguje?

Remarketing je cílení reklamy na lidi, kteří již navštívili váš web (eshop). Většinou se jedná o ppc reklamu Google AdWords (Seznam Sklik), tedy reklamu s platbou za proklik. Remarketing vám umožní adresovat správné sdělení těm správným uživatelům v ten správný okamžik. Funguje to tak, že přidáte úryvek kódu (značku pro Remarketing) na všechny stránky svého webu (eshopu). Když pak návštěvník navštíví váš web, bude přidán do seznamů uživatelů pro Remarketing. Později tyto potenciální kupující můžete oslovit až budou vyhledávat na Googlu nebo prohlížet jiné webové stránky.Když návštěvníci opustí váš web (eshop), aniž by cokoli nakoupili, Remarketing poté umožňuje tyto potenciální zákazníky oslovit při procházení jiných webů a prostřednictvím účinného sdělení nebo nabídky je vybídnout k návratu a dokončení nákupu.

Remarketing můžete používat různými způsoby – záleží na typu webu, který provozujete, na vašich obchodních cílech a na typu kampaně. Umožňuje oslovit uživatele, kteří již dříve navštívili vaše webové stránky. Vaše reklamy se těmto uživatelům mohou zobrazovat ve vyhledávání Google a na jiných webových stránkách v reklamních sítích Google a Seznam. Tyto reklamy,  sdělení nebo nabídky pak návštěvníky vybídnou k návratu na váš web a k dokončení nákupu.

Výhodou při použití Remarketingu je pak vyšší návratnost investic do reklamy.

  • Kdykoliv oslovíte konkrétního návštěvníka vašeho  webu cílenou reklamou.
  • Několikanásobně tím zvýšíte počet objednávek.
  • Připomínáte se zákazníkům, o které byste normálně přišli.
  • Můžete se připomenout po určité době od nákupu (např. po nákupu tiskárny se za měsíc připomenete s nabídkou toneru).
  • Budujete značku. Návštěvník bude mít pocit, že jste do reklamní kampaně investovali velké peníze, protože jste vidět na mnoha serverech.

Cesta k nákupu bývá obvykle velmi složitá. Uživatelé navštíví desítky stránek a rozhodování o nákupu může trvat i několik dní. Remarketing vám pomůže připomenout se potenciálním zákazníkům ve správný čas a zvýšit tak úspěšnost vašich Google AdWords a Seznam Sklik kampaní. Lidé, kteří vás již znají, u vás pravděpodobně nakoupí více než lidé pro které jste zatím anonymní firma. Návratnost investic vložených do reklamy bude tedy vyšší, než by byla např. v případě bannerů či textové reklamy cílené plošně na veškeré publikum.

Pro koho je Remarketing určený

Chytře vymyšlená Remarketingová kampaň funguje pro každý obor podnikání a pro každou situaci. Funguje dokonce i když u vás návštěvník již nakoupil, můžete se mu připomínat s doplňkovým zbožím či službami.

Když si návštěvník ve vašem obchodu s potravinami koupil balení čaje, můžete se mu za měsíc připomenout s tím, že si může koupit další – a třeba se slevou.

Když si návštěvník v létě koupil ojeté auto, můžete se mu v říjnu připomenout s nabídkou zimních pneumatik.

Možností využití Remarketingu je mnoho.

Kde Remarketing funguje

Ze známých služeb funguje Remarketing ve vyhledávací a v reklamní síti Googlu, v reklamní síti Seznam Skliku,  na YouTube – kde jsou kampaně vedené prostřednictvím Google AdWords. Kromě toho funguje Remarketing už také na Facebooku.

 

Jaký je rozdíl mezi Remarketingem a Retargetingem.

V podstatě žádný, nebo jen mírný. Zatímco Remarketing chápeme jako celkovou strategii jak oslovovat uživatele, kteří už s námi byli v nějakém kontaktu, Retargeting pak chápeme jako druh cílení reklamy, e-mailů atd.  Rozdíl je to pro běžného člověka drobný a ve většině případů jsou tyto pojmy zaměnitelné.

Remarketing oslovuje uživatele, který nás už zná. Byl na našem eshopu, nebo s námi byl v kontaktu a my  jej znovu oslovíme, abysme návštěvníka přiměli provést objednávku, přihlásit se o odběr novinek, kontaktovat nás s dotazem, atd.

Nejčastěji se pod pojmem Remarketing chápe zobrazování grafické nebo textové reklamy, ale stejně tak za Remarketing můžeme považovat, pokud posíláte e-mail uživatelům, kteří přidali zboží do košíku, nákup však nedokončili. A stejně tak je Remarketing, pokud voláte lidem, kteří si od vás před časem nechali zpracovat kalkulaci, ale vaše služby neobjednali.

 

Jak účinně využít Remarketing na Google a na Seznamu?

Zajímá Vás vužití Remarketingu pro Váš web nebo pro Váš eshop, pak mne neváhejte kontaktovat. Mám s Remarketingem dlouhodobé zkušenosti (zejména na Google) a mohu Vám nastavit a optimalizovat Vaše Remarketingové kampaně na Google a na Seznamu tak, aby byly pro Vás co nejvýhodnější a trvale Vám přinášely zisk.

PPC reklama Google AdWords

Google AdWords je dnes nejúčinnějším reklamním prostředkem k rychlému a spolehlivému získání návštěvníků vašich www stránek. A to především z důvodu, že se jedná o využití takové reklamy, kdy platíte jen za proklik do vašich www stránek, tedy jen a pouze za přivedení návštěvníků na vaše www stránky, neplatíte za zobrazení reklamy.

PPC (Pay Per Click) reklama Google AdWords – je hitem poslední doby v internet marketingu. A to především proto, že se zaměřuje na ty uživatele internetu, kteří aktivně hledají konkrétní produkt nebo konkrétní službu.

Google AdWords patří k nejlepším marketingovým nástrojům. Málokterý způsob inzerce funguje tak dlouho, tak spolehlivě a tak efektivně jako Google AdWords.

PPC reklama Google AdWords přivede na váš web zákazníky, kteří nakoupí váš produkt, službu.

Další velikou výhodou systémů PPC reklamy je to, že zaplatíte pouze za skutečně přivedené návštěvníky na vaše www stránky. Neplatíte za zobrazení vaší reklamy. Dalšími výhodami jsou nízké ceny za jednoho přivedeného návštěvníka, přesné cílení reklam, možnost kdykoliv upravit, přerušit, a znovu spustit reklamní kampaň.

Správa reklamních kampaní PPC – Vytvořím Vám kvalitně a optimálně efektivně nastavené PPC reklamní kampaně s účinnými a zajímavými inzeráty. Budu pravidelně aktualizovat a optimálně spravovat vaše PPC reklamní kampaně tak, aby jejich účinnek měl pro vás co největší přínos. Nabízím Vám nastavení a správu Google AdWords, Seznam Sklik, a dalších PPC reklamních kampaní.

Nabídka správy PPC reklamy s garantovanou cenou vám zaručí pevnou cenu za každého přivedeného návštěvníka na vaše www stránky a dá vám záruku získání objednaného počtu návštěvníků. Pro vás je PPC reklama s garantovanou cenou nejefektivnější a nejprůhlednější způsob inzerce na internetu.

Nejste-li tedy spokojeni s návštěvností vašeho webu, objednejte si PPC reklamu Google AdWords ještě dnes pomocí níže uvedeného formuláře.